Alla inlägg under januari 2009

Av Kenth - 23 januari 2009 22:03

Nu har jag äntligen bestämt mig och beställt en Kuota Kalibur från R&A Cycles i NYC. I övrigt har träningen flutit på bra de senaste två veckorna med träning i samtliga tre discipliner samt styrketräning på gymet - lite också inför beach 2009!

Av Kenth - 9 januari 2009 18:01

Var hemma från jobbet onsdag-torsdag pga förkylningen, men har jobbat idag. Träningen får vänta till helgen då jag ändå ska försöka få till varsitt lugnt cykel- och löppass. När det gäller mitt cykelköp så är det lite trist att US-dollarn har stigit med sisådär 2 spänn på ett halvår, men det lutar nu iallafall åt att det blir en Scott Plasma 10. Mer om det nästa vecka!

Av Kenth - 4 januari 2009 14:36

Sen förra inlägget har jag genom Kiva bidragit till ett mikrolån till en entreprenör i Togo. Om ni har ca 200 SEK ($25) över, så testa gärna själva! Igår bröt förkylningen ut på allvar, så ingen träning idag. Det blir förhoppningsvis ett cykelpass när jag är ledig på tisdag istället! Nä, nu måste jag trumpeta - igen!

Av Kenth - 2 januari 2009 14:22

Gott Nytt År alla bloggläsare! (jag vet iallafall att mamma och pappa går in på denna adressen regelbundet!) Det har varit lite si och så med träning (och bloggande) under hösten... men efter jul- och nyårshelgernas orgier i mat och vila är nu både kroppen och knoppen fulla av ny energi! Nu är det dags att börja träna lite mer på allvar, men också hitta en ny cykel i den alldeles formidabelt snåriga märkes- och modelldjungeln! Mer info om det snart! Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards