Alla inlägg under februari 2009

Av Kenth - 22 februari 2009 13:21

För ovanlighetens skull lirade jag innebandy i onsdags, vilket resulterade i en ordentlig sträckning med efterföljande låsning i området kring svanskotan (rygg+rumpa)! Så det blev ett besök hos naprapaten i torsdags och har bokat ytterligare ett besök nu på måndag. Ännu idag (söndag) rör jag mig som en opigg 100-åring och kan fortfarande inte sitta ner utan att det smärtar och ryggen låser sig. Innebandy är definitivt no-no framöver!

Cykeln är ihopplockad och kan ses på bilden nedan. Ser fram emot att testa den, och med Renn575-discen och ett schysst race-framhjul så ska det gå undan på tävlingarna i sommar!

Av Kenth - 11 februari 2009 22:55

Jag har faktiskt fått den Kuota Kalibur 2008 som jag beställde, det är tydligen så att ramarna hade extern kabeldragning ända fram till hösten förra året. Det var inte det svar jag tidigare hade fått av R&A, men det har visat sig att de svarade på en fråga om den vita ramen och inte den svarta som jag sen beställde. Jag antog att svaret var generellt för alla ramar från 2008. Det verkar ändå vara en jätteschysst maskin! Återkommer snart med foton! 

Av Kenth - 7 februari 2009 14:48

Min nya helsvarta Kuota Kalibur 2008 kom igår och jag håller nu på att packa upp den, men har upptäckt att R&A förmodligen plockat ihop cykeln med en äldre ram där vajrarna ligger utanpå ramen... lite trist! Återkommer med mer info snart...

Ovido - Quiz & Flashcards