Alla inlägg under december 2007

Av Kenth - 18 december 2007 12:08

Denna höst har till 100% handlat om husrenovering och kampen om att få till ett fungerande badrum... Nu har vi sen ca en vecka iallafall dusch (inmurat badkar) och vask i badrummet, toan fick vi tyvärr returnera pga en liten skada. Så den sen ca 2 månader tillbaka nya rutinen att varje morgon åka förbi gymmet innan jobbet för att duscha har nu upphört - inget jag direkt saknar! Den trista löpträningen på bandet är därmed också utbytt mot löpning utomhus. Det trista i sammanhanget är väl att jag efter ca 30 minuters löpning i fredags fick ont i mitt vänstra knä igen, så det blev ett par minuters gång sista biten hem. Men bara det faktum att jag kan träna hemifrån och duscha efteråt är superhärligt! Ser fram emot turerna på MTB:n i vinter!

Jag har också börjat kika lite på vilka tävlingar som kan bli aktuella för 2008 och det lutar åt Frös 1/2 IM (Danmark) den 22 juni och SM på Ironman-distansen i Kalmar den 2 augusti. Kanske att det också blir SM på olympisk distans i Lidköping den 16 augusti och nån enstaka sprint... men vi får se!

Ovido - Quiz & Flashcards