Alla inlägg under november 2008

Av Kenth - 10 november 2008 18:33

Från den ena datorn till den andra... precis hemkommen från jobbet sitter jag här för att pyssla lite som kassör i klubben. Fick behandling av min naprapat idag, så därför blir det ingen träning ikväll. Annars flöt träningen på bra förra veckan med 2 löppass (ett intervall), 2 simpass och 1 styrkepass. Det känns faktiskt överraskande skoj att simma, vi får se hur länge jag kan hålla kvar den känslan! Simma lugnt!

Av Kenth - 3 november 2008 23:14

Efter fyra dagar utan träning smällde jag igår söndag till med både ett 75 min cykelpass och ett 40 min löppass. Har inte cyklat sen mitten av september och det kändes! Efter det endast byte av kläder för att göra Jenny sällskap på en behaglig löprunda i de närmaste omgivningarna. Söndagskvällen ägnades huvudsakligen åt att göra äppelmos, vilket sen också avsmakades med lite vaniljglass. Ingen träning idag, men imorgon blir det löpintervaller i Pildammsparken. Träna smart!  

Ovido - Quiz & Flashcards