Alla inlägg under april 2009

Av Kenth - 20 april 2009 19:52

Ett tag sen jag skrev nåt här... Så blir det ibland när det stora pusslet ska läggas med jobb, hus, trädgård, träning, socialt umgänge... man får försöka hitta en lagom nivå hos samtliga ingående pusselbitar vilket inte alltid är helt lätt!

Är bra igång med löpningen med ett par härliga pass i Bokskogen de senaste veckorna och är dessutom mycket nöjd med mina nya Karhu M2:or! Snart dags att dra igång med simningen igen efter ett litet uppehåll... har kört lite överkropp på gymet istället eftersom jag känt mig lite svag i bassängen. Premiärtur på nya hojen i lördags! Den är grymt skön, ska bara göra mindre justeringar av aeroställning och växlar till nästa tur... om jag inte måste lägga tid på nån annan pusselbit, så ska jag ut med hojen igen på torsdag kväll!

Av Kenth - 6 april 2009 21:51

Lite synd att kvalserien i hockey nu är avgjord, men kul ändå att kunna se Gnaget borta mot Malmö även nästa säsong!

Ingen träning idag, men förra veckan var träningsmässigt helt ok. Måndag 2h+ cykel med ordentligt stelfrusna tår. Tisdag löpintervaller 4x1200m (1000 bra fart+200 bättre fart, start 7,5 min). Onsdag ca 2000m simning. Fredag styrka (överkropp) på gymet. Söndag ca 55 min löpning innan frukost.

Igår söndag var vi dessutom på Flyinge plantshop och köpte riktigt schyssta växter!

Ovido - Quiz & Flashcards