Alla inlägg den 27 april 2008

Av Kenth - 27 april 2008 23:16

Det är söndag kväll och snart dags att gå och sova. Så det får bli en kort sammanfattning över träningen i veckan.

I måndags var det simning och där fick jag även lite värdefulla tekniktips av vår tränare Ronald. Intervallpasset i tisdags fick jag springa själv och där genomfördes 6 x 900m (varannan 900m fart 4, och varannan 900m uppdelad i 300m fart 4+/300m fart 2/300m fart 4+, start 6min) med bra känsla. Jag fick sen med Jenny på en ca 45 min löptur i fredags morse innan jobbet.

Veckan avslutades med att jag idag genomförde ett 2h 2min långt löppass (det längsta träningspasset som jag någonsin sprungit!) i ljuvlig sommarvärme - en mycket bra avslutning!

Både veckan och helgen har i övrigt inneburit mycket arbete med huset, med största fokus på trädgården! Godnatt!  

Ovido - Quiz & Flashcards