Direktlänk till inlägg 22 januari 2008

Boxer II

Av Kenth - 22 januari 2008 21:13

Så har vi då fått ett nytt programkort men ingen ca-modul, vilket gör att vi fortfarande(!) inte har några andra kanaler än gratisutbudet - Boxer är ett fantastiskt företag!

När det gäller träning så genomfördes idag ett styrkepass på gymmet - endast överkropp med fokus på bål och axlar!

Kroppen mutades sen med köttfärsfyllda paprikahalvor med ris - kalasgott! 

 
 
GrTe

GrTe

22 januari 2008 22:32

Det här var ju trevligt att få läsa och följa dina äventyr. Man kan nog lära sig lite också, om elektronik t.ex.(Andras misstag). Tänkte att jag också skulle börja blogga lite här, men kom på att jag redan har ett bloggställe som jag inte har kommit igång med ännu....Vi hörs och syns på ett eller annat sätt framöver. Man måste som sagt vad försöka hålla igång skriftspråket också, så man inte glömmer hur man stavar och så.

http://grtes.spaces.live.com

 
Ingen bild

Andreazzoli

24 januari 2008 22:05

Gott nytt år!!! Hamnade på din sida av en slump. Kollade lite triatlon på nätet och hittade Triatlon syd. Du sköter din träning och fixar huset, läser jag. Bra! Själv är allt OK, men träningen är väl inte på topp. Hoppas dock vara i form till våren och multsporttävlingen i Skåne. Vi höres och synes? MVH Stefan Andreazzoli

 
Ingen bild

kenth

25 januari 2008 22:01

Stefan, kul att du också har hittat hit! Ja, vi får försöka träffas antingen när du är här i Skåne eller när jag kommer upp i samband med Göteborgsvarvet i vår. Kanske vi ska lägga upp en flerårsplan inför ett Gigathlon-äventyr? Ha det så gott och hälsa familjen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

40+

Av Kenth - 11 september 2010 18:50

Så var man då 40+ sen ett par veckor tillbaka. Känns inget speciellt annat än att löpningen går satans trögt, men kanske inte så konstigt med tanke på den totala avsaknaden av träning i drygt 6 veckor efter Challenge Roth. När jag är ute och springer...

Av Kenth - 28 juli 2010 13:11

... avgörs nästa års Challenge Roth och jag är anmäld!

Av Kenth - 24 juli 2010 13:04

Hemma igen efter en vecka i Tyskland, med tävling i Roth och turistande i München. Kort race-rapport: Simningen inte mycket att kommentera, bara lite kramp under fötterna på slutet och min snabbaste ironman-simning hittills. (köpte nya 2XU calf gua...

Av Kenth - 12 juli 2010 09:18

Tävlade förra söndagen i ett varmt Naestved. Det var Kanaltriathlon på olympisk distans och sluttiden 2:17:40 (26:17, 1:08:31, 42:53) är 1 sekund(!) sämre än förra året. Växlingstiderna ingår ev. i sim- och löptiderna. Testade att köra med calf guard...

Av Kenth - 29 juni 2010 17:44

Simmade Vikinge Svøm i söndags, 2,5 km rakt över Roskilde-viken. Gjorde samma miss som förra året, siktade mot domkyrkan för länge och simmade därför mer i en båge istället för rakt på. Det var ändå ett bra träningspass och tiden blev 3,5 min bättre ...

Ovido - Quiz & Flashcards