Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Kenth - 16 mars 2008 21:11

Ser fram emot att bara jobba i 3 dagar för att sen vara ledig i 5 dagar - härligt med påsk! Det känns som ett utmärkt avstamp för att komma igång på allvar med träningen och satsningen mot Kalmar. Jag har denna vecka iallafall lyckats få ihop ytterligare 2 löppass på ca 45 min utan några problem med knät. Det är nog inte kontinuiteten med själva träningen som i första hand gör underverk för mitt knä utan stretchingen som följer av passen!

Det var ett fantastiskt vårväder i Malmö idag, solen värmde skönt när Jenny & jag utförde lite lättare trädgårdsarbete. Jag ser fram emot många härliga stunder i trädgården nu i vår & sommar! Idag hade vi dessutom årsmöte i klubben och det resulterade bl a i att jag valdes till kassör för ytterligare 2 år. Det var allt för ikväll, vi ses!

Ovido - Quiz & Flashcards