Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Kenth - 19 mars 2008 18:34

Nu är jag ledig till på tisdag, helt underbart skönt! Jag ser verkligen fram emot påskledigheten, som kommer att innebära en lagom mix av träning, pulande med huset och påskamad*.

Det känns som jag äntligen börjar komma igång med träningen. Igår körde vi (Jonas, Mats B & jag) intervaller i Pildammsparken: 300m, 600m, 900m, 1200m, 1500m, 1200m, 900m, 600m, 300m. Jag blev visserligen lite stum i vaderna och låren mot slutet av passet, men annars kändes det bara utmärkt! Idag blev det 1 h innebandy på jobbet, vilket endast resulterade i en smäll och ett blåmärke på armbågen. Jag funderar på att snart lägga ner innebandyn pga skaderisken, men det är jävligt kul - så vi får se! Imorgon planerar jag en tur på mtb:n, så det får gärna vara sol och vindstilla. Att det är vindstilla i sydvästra Skåne har väl typ aldrig hänt, men jag hoppas ändå att få uppleva det!

Angående Pluto så är han nu i guldfiskhimlen och har det säkert bra! Ha en bra kväll!


*Påskmat, på skånska

Ovido - Quiz & Flashcards